Таке запитання виникає у багатьох самостійних мандрівників, і навіть тих, хто має достатньо великий досвід бронювання квитків на літак через інтернет. А все тому, що більшість користувачів просто не бачать і не знають різниці між системами бронювання і пошуковими системами авіаквитків. При цьому, часто насторожено ставляться і до тих, і до інших, вважаючи за краще купувати квитки безпосередньо на сайті авіакомпанії. Якщо, звичайно, така можливість існує.

Щоб зрозуміти, чому варто користуватися для планування подорожі саме пошуковими системами, перш за все, варто розібратися з тим, що собою представляють подібні сервіси.

По-перше, як зрозуміло вже з самої назви, пошукові системи шукають. Це їх головне призначення. Все одно, що яндекс, google або mail. Принцип роботи приблизно той же: прийняти запит користувача і видати найбільш релевантні результати.

Різниця лише в тому, що в базі пошукових систем не безмежна інформація з просторів інтернету, а дані, що надаються як безпосередньо авіакомпаніями, так і системами бронювання. Тобто, метапошуковик авіаквитків шукає варіанти, порівнюючи дані та систем бронювання, та авіакомпаній. Зрозуміло, тільки тих, хто входить в число партнерів пошуковика.

Квитки з Москви

Куди Дата вильоту Дата повернення Авіакомпанія Знайти квиток

Анапа

17.09.2017

04.10.2017

Знайти від 7 367

Адлер

22.10.2017

28.10.2017

Знайти від 4 039

Барселона

28.07.2017

11.08.2017

Знайти від 7 833

Єреван

10.10.2017

24.10.2017

Знайти від 7 907

Кишинів

23.09.2017

01.10.2017

Знайти від 7 037

Санкт-Петербург

13.11.2017

18.11.2017

Знайти від 2 037

Махачкала

29.10.2017

12.11.2017

Знайти від 5 173

Мінеральні Води

08.11.2017

19.11.2017

Знайти від 4 470

Сімферополь

02.10.2017

11.10.2017

Знайти від 5 083

Тбілісі

24.01.2018

04.02.2018

Знайти від 6 379

В результаті, сервіс менше ніж за хвилину обробляє неймовірну кількість інформації і видає у відповідь на запит користувача список знайдених результатів. За замовчуванням, у всіх пошукових системах авіаквитки сортуються по вартості. І вже на підставі представлених результатів можна вибрати оптимальний за часом, ціною та іншими параметрами варіант перельоту.

Далі дійте, як вам заманеться. Справа в тому, що придбати авіаквитки в метапоисковике не можна. Він шукає, але не продає. Так що, далі користувач переходить з пошуковика по посиланню, яка зазвичай виглядає як «придбати на…(назва системи або оф.сайт авіакомпанії)» і оплачує переліт безпосередньо у продавця.

Ще один варіант дій – для самих допитливих мандрівників – з’ясувати параметри обраного авіарейсу на офіційному сайті авіакомпанії. Якщо різниці немає, можна сміливо бронювати квиток у перевізника. Але найчастіше авіаквитки при покупці безпосередньо в компанії обходяться дорожче. Це пов’язано з тим, що системи бронювання викуповують квитки за своєю ціною, а, відповідно, і своїм клієнтам можуть пропонувати їх трохи дешевше, оскільки вони не затиснуті строгими правилами тарифікації, які існують в авіакомпаніях.
Отже, із знайдених результатів ви вибираєте підходящий, а далі просто вирішуєте, де його купити: у системі бронювання або на офіційному сайті. Майже всі пошукові системи безпосередньо співпрацюють з великими перевізниками, так що, як правило, квитки на популярні напрямки можна купити, перейшовши з пошуковика прямохонько на сайт компанії.


Ну і найголовніше питання – не переплачуєте ви за стіл складну та кропітку роботу пошуковику? Немає. Заробіток пошукових систем складається комісії партнерів, але ніяк не користувачів. Користувачі не платять нічого. Більш того, пошукові сервіси – це відмінна можливість заощадити на перельоті, оскільки ви отримуєте можливість порівняти ціни десятків систем бронювання і сотень авіакомпаній та вибрати кращу пропозицію.
Це дійсно дуже зручно.
Ну а на замітку самостійним мандрівникам рекомендую також прочитати детальний огляд пошукових систем авіаквитків: російських і зарубіжних.