Авіаконцерн Lufthansa, в який також входять авіакомпанії Austian Airlines і SWISS, а також дочірня лоу-кост-компанія Germanwings 28 липня планує провести повне реформування тарифів. Таким чином, концерн приєднався до ряду великих перевізників (Alitalia, British Airways, Iberia, LOT, Air France, Finnair, KLM, Brussels Airlines), які на сьогоднішній день вже мають тарифами, не включають багаж.

А тепер про все детальніше.

Для перельотів з 1 жовтня на рейсах Austrian Airlines і Lufthansa будуть діяти нові правила. Втім, всі, хто встиг придбати авіаквитки до 28 липня, полетять за правилами, чинним на момент покупки перельоту.

Насправді, концерн не просто ввів тарифи не включають багаж. Компанія неймовірно ускладнила систему тарифікації, фактично, довівши її до абсурду.

Отже, тепер на рейсах вищевказаних компаній буде доступний мінімальний тариф Light, який не включає в себе багаж. Тільки ручну поклажу вагою до 8 кг і розміром не більше 55х40х23, а також одне місце для додаткової речі (сумочки, ноутбука, фотоапарата і т. д.) розміром не більше 40х30х10 див. Враховуючи розміри, якщо співробітники компанії будуть суворо дотримуватися нові вимоги, навіть не всі сумки для ноутбуків або дамські сумки допустять в салон. Здача багажу в аеропорту, якщо співробітники компанії вирішать, що він не відповідає вимогам до ручної поклажі, обійдеться від 50 євро і більше.

Авіаквитки Люфтганза

Місце Напрямок Знайти квиток

1

Москва > Єреван

Дізнатися ціну

2

Москва > Кишинів

Дізнатися ціну

3

Москва > Барселона

Дізнатися ціну

4

Москва > Тбілісі

Дізнатися ціну

5

Москва > Бангкок

Дізнатися ціну

6

Єреван > Москва

Дізнатися ціну

7

Москва > Пхукет

Дізнатися ціну

8

Кишинів > Москва

Дізнатися ціну

9

Москва > Прага

Дізнатися ціну

10

Москва > Анталія

Дізнатися ціну

11

Москва > Стамбул

Дізнатися ціну

12

Москва > Баку

Дізнатися ціну

Наступний після Ligth тариф — Classic — включає в себе безкоштовний провіз багажу і вибір місця в салоні.

Але найцікавіше, що мінімальні ціни за будь-якими тарифами будуть доступні тільки сильно заздалегідь, тобто, відразу після відкриття продажу не рейс. По мірі бронювання місць на рейсі ціна на квитки буде зростати, причому значно. Тобто, по факту на одному і тому ж рейсі, на одних і тих же умовах тарифу одні квитки можуть бути куплені за 100 євро, а інші — пізніше — за 500 євро.

Ще більшу плутанину в тарифікацію вносить нова система нарахування бонусних миль. Тепер бонуси будуть нараховуватися не виходячи з тарифу, а виходячи з вартості авіаквитка. Таким чином, ті, хто встигнуть купити квитки за мінімальною ціною, отримають мінімальну кількість миль. Ті, хто буде змушений купити той же тариф у кілька разів дорожче, наприклад, перед самим вильотом, отримають максимум миль.

Для класичної авіакомпанії, якими є і Austrian Airlines і Lufthansa подібна система тарифікації виглядає, щонайменше, дивно. В строгості по відношенню до «безбагажным» тарифів концерну і зовсім вдалося переплюнути всіх інших великих перевізників.