Ми відпочивали в готелі Royal Towers Resort 4*, що в Кирише, в кінці жовтня – початку листопада 2014 року. Пишу відгук запізно, але, думаю, своєї актуальності він не втратив, оскільки готель не працює в міжсезонні, а ми як раз виїжджали в день закриття готелю. Так що малоймовірно, що за зиму й весну щось кардинально змінилося.

Отже, готель, як я вже сказала, знаходиться в Кирише. Це невелике курортне селище хвилинах в 15 їзди від Кемера. Прямо навпроти готелю зупинка громадського транспорту, звідки в цей самий Кемер можна їздити кілька разів в день.

Розташований готель уздовж проїжджої частини, втім, в Кирише майже всі готелі розташовані аналогічним чином, за винятком великих мережевих готелів, таких як Maxx Royal і ін. Вони, як правило, хоча і вздовж дороги, але з великою зеленою територією перед дорогою, так що, створюється відчуття відокремленості.

Заселення

Заселення ми чекали недовго. Найімовірніше тому, що заїхали в кінці сезону і готель був напівпорожній.

Готель не дуже великий, порівняно новий. Нам дали номер на другому поверсі, вікнами на дорогу. Ніякого «винагороди» ніхто не питав.

Номер

Номер не дуже великий, але виробляє найприємніше враження. В повній мірі відповідає фото.

Меблі нова, тони і оформлення – все дуже спокійно і стильно. Невеликий балкон, на балконі є мотузка, стільці. Дуже зручний шафа в зоні коридору, є плічка.

Номер «стандарт» в Royal Towers Resort

Затишна ванна кімната. У числі приємних дрібниць крім гелю і шампуню шапочки для душу і вушні палички.

У ванній кімнаті є фен.

У ванній

У перший же день стала протікати ванна, звернулися на рецепшен, прийшов майстер – подивився, сказав, що повернеться. Не знаємо, чи повертався, при нас – ні, але ванна так і залишилася несправною, скільки б ми не зверталися до адміністрації. Міняти номер ми полінувалися, все вже було розкладено. В результаті, весь відпочинок ванна підтікала.

Коридор

Більше того, мабуть із-за близькості до закриття, регулярно щось траплялося з гарячою водою. Точніше, її не було. Починаючи з першого дня. І далі на всьому протязі відпочинку вода з’являлася «наскоками». Скільки б ми не скаржилися на рецепшн, проблема так і не була вирішена.

Територія і персонал

Як я вже говорила, територія не дуже велика. Прямо перед зоною ресторану і рецепшн є басейн з дитячою секцією. За ним – амфітеатр. Далі – сад з ще одним басейном, де є кілька гірок і дитячий басейн. Тут же пара альтанок і дитячий клуб. Ось, власне, і все.

Гірки в саду

На нульовому поверсі готелю працює спа-салон, безкоштовний хамам, басейн і тренажерний зал. Ми були тільки в тренажерці, хамамі і басейні. Тренажерний зал вкрай невдало розташований між басейном і хамамом. Вологість жахлива. Тренажери зносилися так, що давно пора б їх замінити, але мабуть це станеться не скоро. Половина взагалі не працює або становить небезпеку.

Басейн в будинку невеличкий, є лежаки. Хамам – нічого, звичайний.

Персонал дуже ввічливий і доброзичливий, незважаючи на те, що до нашого приїзду в готелі з обслуги залишилося 12 чоловік, і вони працювали цілодобово. Все одно зберігали гарний настрій і запобігливість. Виняток становлять лише адміністратори. Надто вони були настирливі і приставучи. Позначається стереотип по відношенню до російським жінкам.

Ресторан

Дуже світла і затишна, хоча і не дуже простора (але і готель невеликий) зона ресторану. Годували відмінно. Хоча, було багато специфічних приправ і страв. Але це властиво, мабуть, усім турецьким ресторанам.

Завжди кілька видів м’яса, крім свинини. Час від часу – морепродукти.

Фрукти і овочі – постійно.

Не можу сказати, що було дуже різноманітно, приблизно одне і те ж кожен день, з невеликою різницею. Але враховуючи кількість страв, не набридає.

Солодощі, як водиться в «четвірках», різні на вигляд, але абсолютно однакові на смак.

З алкогольних напоїв пили тільки місцевий бейліз. На смак – все одно що п’єш оригінал. Намагалися дізнатися, де таке чудо можна купити, але нам сказали, що тільки оптом. В магазинах цього напою немає.

Пляж

У готелю свій ділянку на пляжі. Це не перша лінії, йти до пляжу приблизно хвилин 10, не більше.

Пляж готелю

Пляж – велика галька. Краще брати з собою кораллки, так буде комфортніше. Глибина починається різко і швидко, дно вимивається на берег хвилями. Тому з діточками, мабуть, буде проблематично. Хоча, вся лінії берега така, а дітей було багато. Думаю, пристосуватися можна.

Водоростей немає, все чисто.

Окремо про міжсезоння у готелі Royal Towers Resort 4*

Як ви помітили, відгук вийшов коротким. А все тому, що я не можу бути об’єктивною. Ми заселилися в готель за тиждень до його закриття і виїхали якраз в той день, коли він закривався. А попередній день ми взагалі були єдиними постояльцями готелю.

Так що, можете собі уявити, наскільки нестандартних умовах ми відпочивали. Є в цьому і свої плюси, і свої мінуси.

Розповім про все.

У жовтні Кіріш стає безлюдним. Готелі закриваються, туристів, як і раніше, багато тільки у великих готелях. Від цього він абсолютно чарівний і колоритний. Тиша, краса.

У сезон у готелі, мабуть, буде важкувато для тих, хто не звик до шуму. Прямо навпроти готелю працює кафе, де музика звучить до тих пір, поки її замовляють відвідувачі. На жаль, і при нас такі знайшлися, з нашого ж готелю. А в сезон боюся уявити, який галас стоїть в номерах, тим більше, що половина з них як раз з видом на це саме кафе.

Від того, що приїхали ми пізно, в готелі вже не працювала анімація. І бог би з нею, але нам навіть не змогли знайти м’яча, коли ми його попросили.

На пляжі теж все було занедбане. Лежаків вже не було, і ми як злодюжки тягли лежаки чужого готелю, ніхто з адміністрації займатися цим питанням не бажав. Бару, до речі, на пляжі немає.

Прибиралися огидно. Хочеться вірити, що в сезон не так, тому прибирання я винесла в «міжсезоння». Коли ми заїхали, в коридорі стояв недоїдений торт, якісь фрукти і пляшка. Стояли вони аж до нашого від’їзду. Всюди розлучення, пил грудками, плями, бруд, залишки їжі, брудна посуд. Загалом, просто треш якийсь. У номері прибиралися огидно, але хоча б прибиралися. Весь пісок, дрібні камінчики з пляжу – все благополучно заметався за двері. Ніякі чайові не допомагали. Вся прибирання полягала в зміні рушників, шампунчиков-гелів і витиранні ганчіркою середини кімнати. Всі.

Ближче до дати закриття готель почав згортатися. Прямо при постояльців, нехай навіть їх було небагато. Були прибрані шезлонги від басейну, з їдальні вытаскивались стільці і столи, був закритий хамам.

Їдальня за кілька днів до закриття

Ось це все було незрозуміло. Навіщо продавати путівки, якщо не готові в повному обсязі надати заявлені послуги. І добре ще що нам тур обійшовся дуже дешево, приблизно половина його звичайної вартості в сезон. Це, однак, не виправдовує ні бруд, ні відсутність лежаків і парасольок на пляжі, ні відсутність гарячої води. Думаю (читай – сподіваюся), що в сезон готель не так вже й поганий. У всякому разі, по новизні, станом, розташуванням і кухні він цілком тягне на четвірку.