Порівняно недавно я писала стримано-гнівний відгук про TravelMenu. І сьогодні я знову повертаюся до теми тревелменю, бо як проект, очевидно, «накрився мідним тазом».

Зараз ситуація така, що сайт travelmenu.ru не працює з 22 квітня. А офіс центру бронювання і зовсім спорожнів ще приблизно з кінця березня.

Якщо бути точніше, мені пощастило натрапити на порожні стіни офісу 25 березня. Дівчата з сусідніх офісних приміщень у відповідь на мою изумленную фізіономію сказали, що Travelmenu переїхав. А на цю адресу компанія отримує пошту. Потрібні мені документи я отримала за офіційною адресою 27 березня, їх просто залишили все тим же дівчаткам з сусіднього офісу. Мабуть, щоб не відкривати таємницю нового місцезнаходження.

Номери телефонів трэвелменю абсолютно марні. Все минуло і ніхто не бажає відповідати на питання і, здається, повертати борги покупцям теж. В тому числі, не тільки в російському, але й українському представництві проекту.

На офіційній сторінці Travelmenu в соц.мережі facebook вчора, чи то пак, 23 квітня – з’явилося повідомлення (до речі, попередній пост там же датується 6 листопада 2012 р.). Ось, власне, і воно.

В офіційній групі vkontakte стіна рясніє збуреннями тих небагатьох покупців турів, які залишилися і без туру, і без грошей.

Незважаючи на те, що досі жодних офіційних повідомлень про стан центру бронювання TravelMenu не з’являлося, в мережі вже з’явилася інформація про продаж технологічної частини продукту. Про це говорить представник одного з інвесторів проекту Runa Capital — Маша Дрокова. Втім, подробиці замовчуються. Відомо лише, що угода вже відбулася. Тобто, без удаваної скромності і вже тим більше докорів сумління, інвестори (які навряд чи встигли повернути вкладене) продали те, що являло собою функціональну частину бренду travelmenu — саму систему бронювання з усім технологічним функціоналом. А крайніми і самими постраждалими залишилися ті, хто купив тури, але не отримав своєї подорожі.

Так що, до побачення TravelMenu! От тільки, що робити тим, хто вже купив тур в тревелменю і навіть оплатив його, залишається загадкою.

Мені пощастило більше. Сьогодні – 24 квітня – я зателефонувала в офіс туроператора TUI, щоб уточнити стан мого туру, купленого в travelmenu. Дівчатка заспокоїли мене тим, що тур оплачений.

Нагадаю, що проект Travelmenu був запущений ще в 2006 р. Тільки задумайтеся, скільки часу було у старт-апу, щоб виправдати вкладені інвестиції. Головними інвесторами проекту були Almaz Capital Russia Fund I і Runa Capital, які витратили на його реалізацію близько 4,6 млн. дол.

Результат: за 7 років так і не вироблена ефективна стратегія просування і продажів. Повний «атас» в роботі системи/компанії/менеджерів і, як наслідок, те що ми маємо – непомітний втеча з туристичного ринку.

travelmenu не работает

І якщо, банкрутство навіть регіональних турагентств викликає інформаційний сплеск в ЗМІ та інтернеті, то поки ситуація з тревелменю залишається досить спокійною. І це не дивно, враховуючи рівень продажів і взагалі «популярність» цього сервісу. Ті, умовно кажучи, 13 ошуканих покупців навряд чи зможуть влаштувати інформаційну бурю з приводу банкрутства travelmenu. Виходячи з тієї ж «популярності» сервісу, можна зробити висновок про те, що це навряд чи шахрайство. Працювати на туристичному ринку 7 років, щоб заробити «47 рублів» і змотатися з ними…? Обман, прямо скажемо, не самий вигідний.

А тим, хто постраждав у результаті співпраці з тревелменю, залишається тільки порадити дії за класичною схемою: заяву в поліцію.

Нагадаю також, що зовсім недавно турфірма Асент Тревел оголосила про припинення діяльності.