Виліт в Шарм Ель-Шейх у нас був з Москви, Шереметьєво, 13:40.

По–перше, даремно ми поїхали в Москву на автобусі, в підсумку, ледь не запізнилися на рейс, що потрапили у велику пробку, були в Москві години на 3 пізніше запланованого. Наступного разу тільки на поїзді! До того ж, ми вже зараз думаємо, де відпочити на Новий рік, і розглядаємо саме Єгипет.

Компанія у нас зібралася з 5 чоловік, готель Sharm Holiday Resort 4*, ціни на відпочинок в Шарм-ель-Шейху в цьому готелі — 17800р. за 9 днів на людину. Купували через туроператора Pegas Touristik. До речі, у 2013 році були посилені вимоги до документів для візи в Єгипет.

Готель Sharm Holiday Resort 4 * нас цілком влаштував. Оселилися в двох сусідніх номерів, на першому поверсі корпусу №3. Всього там близько 9 корпусів, в основному двоповерхові.

У номері є кондиціонер, міні-бар з холодильником, сейф у шафі, балкон, телевізор, телефон, ну і ванна з туалетом.

У перший день ми пішли прогулятися в місто, готель розташований недалеко від центру, до Наама Бей (вулиця вздовж моря з магазинами, дискотеками і ресторанами) пішки дійти 10 хв.

Готель Sharm Holiday Resort 4 *

Сервіс на вулиці дуже нав’язливий! Ви не пройдете і 5 метрів, всі пропонують свої послуги: таксі, екскурсії, продавці сувенірних крамниць зазивають зайти до них. Відповідаєш: «Ми просто гуляємо, no many», то вони все одно не відстануть, будуть пропонувати зайти до них «просто подивитися».

На вулиці ходять спеціально найняті люди — зазивали, які запрошують туристів зайти в кафе і магазини. Покурити «безкоштовно» кальян. Краще не звертати на них уваги і йти, а сувеніри дешевше купувати в Old Market. Це частина старого Шарм Ель Шейха, яку можна назвати ринком.

Прогулялися по вулиці Наама Бей, поміняли там долари на фунти, курс був 1:6.

Всі покупки ми намагалися оплачувати фунтами, так вигідніше, оскільки є більше кроків для торгу. Припустимо, якщо папірус коштує 1$, то в доларах вже торгуватися нікуди, дрібниці на здачу там немає. А в фунтах, можна сторгуватися за 5 або якщо береш багато, на сувеніри друзям, я взяла 10 шт. за 39 фунтів.

У супермаркеті на Наама Бей приймають тільки фунти.

По місту туристи в основному їздять на таксі, там вони на кожному кроці, вартість залежить від відстані, від готелю до Old Market ми їздили за 20 фунтів. Але потім вирішили їздити на маршрутках, ціна за поїздку теж залежить від відстані, від 1 до 5 фунтів по місту. Їздять вони по головних дорогах міста, можна просто махнути, зупинок я там не бачила, номерів маршруту теж немає, кажеш, куди тобі треба, наприклад, назва готелю або вулиці і тобі там зупинять. Люди там дуже чуйні — завжди підкажуть.

В місті не бачила жодного світлофора! Рух по дорогах одностороннє, є 2-3 кільцевих перехресть.

Якщо ви відпочиваєте компанією з кількох осіб, то краще підключитися до місцевого оператора стільникового зв’язку, так буде дешевше телефонувати між собою, навіть на великій території готелю. У нас ключ від номера був один на двох, було незручно шукати один одного.

Першою екскурсією було Сафарі на квадроциклах. Вартість 15$ за людину. Якщо б ми поїхали від оператора, ціна була б 30$. (подивитися екскурсії в Шарм-ель-Шейх).

Вартість екскурсій в Шарм-ель-Шейх сильно варіюється і залежить від місця замовлення.

Сафарі на квадроциклах у Шарм-ель-Шейх

Екскурсію купували на вулиці, точніше на готельному пляжі Wind Beach, у хлопця, якого називають Mr. Fox. Він працює в прокаті катамаранів. Запитаєте, його там всі знають. Дуже веселий, товариський, добре говорить по-російськи. Він пропонує багато різних екскурсій, добре торгується. Ми їздили на екскурсії тільки від нього і нам все сподобалося!

Ця екскурсія передбачає прогулянку по пустелі на квадроциклах, зустріч світанку на горі, каньйон з ехо, привал-відпочинок з бедуїнською чаєм і назад на базу короткою дорогою. Всі займає 4 години, в 3:30 ранку нас забрав з готелю мікроавтобус з водієм, абсолютно не говорять ні по-англійськи, ні по-російськи. В автобусі вже були російські туристи. Нас везли по трасі у бік пустелі на базу з квадроциклами. Приїхали, там вже було чоловік 30.

За екскурсію заплатили там же на базі, передоплату не давали. Нас розділили на групи, у кожної групи був свій провідник, який їхав першим. В нашій групі було лише 5 чоловік (наша кампанія) кожен на окремому квадроциклі.

Ми заздалегідь з Mr. Fox це обговорили, а якщо їхати по двоє на квадроциклі, то буде дешевше. Коли їхали назад, то не всі туристи з інших груп були задоволені, оскільки у них були занадто великі групи,(довгий караван), в якому нереально швидко розганятися і летить багато пилу. Добре, що ми заздалегідь всі обговорили і все було, як нам потрібно.

Екскурсії на верблюдах

Там же пропонують прогулянку по пустелі на верблюдах. Мені здається нічого хорошого, хіба що екзотика. Посадять вас на нього з задоволенням, безкоштовно. А от злазити за гроші, торгуйтеся! Часу на покатушки на квадрациклах більш ніж достатньо, у мене навіть руки в кінці поїздки втомилися тримати кермо.

Після світанку в пустелі стає дуже жарко! У готель повернулися задоволені, втомлені і все в пилу і піску. Добре ще що волосся і обличчя закривала арафатка. З одягу були сандалі, короткі шорти і майка. Не забудьте взяти очки, бажано побільше і світлішою, в темних вночі погано видно. До речі, темніє там дуже рано – вже години до 18.

Читайте також про Болгарії, Солнечом березі (відпочинок в 2013) — докладний звіт з цінами, рекомендаціями, екскурсіями і т. д.