Потрібна віза в ОАЕ? Потрібна, і більш того, отримати її дещо складніше, ніж для подорожі в інші країни. Наприклад, коли ви прямуєте транзитом через Гуанчжоу, віза вам взагалі не знадобиться.

Але незважаючи на існуюче (цілком обґрунтоване, втім) думка, що оформлення візи в ОАЕ настільки проблематично, що не варто зв’язуватися з цим процесом. Насправді, не все так страшно.

Головна особливість отримання візи в ОАЕ зводиться до того, що вам доведеться шукати посередника, бо як посольство країни «шанує» в’їзними візами тільки власників дипломатичних і службових паспортів та акредитованих співробітників посольств Росії та України, і тільки за умови ноти міністерства закордонних справ або посольства озвучених держав.

Однак, ця проблема цілком вирішувана, і навіть самостійно. Так що, якщо ви задалися питанням про те, як отримати візу в ОАЕ, ця інструкція як раз для вас.

По-перше, існує 6 видів віз (які бувають візи взагалі) в ОАЕ. Це:

  • Туристична віза в ОАЕ – вона є одноразовою, і дозволяє перебувати в країні максимум 29 днів. Дійсна протягом 60 днів, фактичний строк перебування визначається кількістю заброньованих ночей в готелі.
  • Транзитна віза не потрібна вам, якщо тривалість стикування в ОАЕ не перевищує 24 годин, і ви не плануєте залишати територію аеропорту під час пересадки.

Якщо все ж пересадка більш тривала і в аеропорту вам залишатися зовсім не хочеться, доведеться отримувати 96-годинний візу в ОАЕ, приблизно за 2 тижні до дати перельоту. Для оформлення транзитної візи можна звернутися в MARHABA SERVICES (ОАЕ), співробітники якої і готель для вас забронюють, не тільки візу оформлять. Або ж – що куди простіше – після прильоту звернутися до фахівців секції «Transit visas», яку ви знайдете прямо в аеропорту. Вам залишиться тільки пред’явити квиток на подальший шлях прямування, і ви отримаєте свою візу.

  • Гостьова або візит-віза – є одноразовою, отримати її можна за запрошенням спонсора, яким може виступати тільки ваш родич в статусі резидента ОАЕ. Дійсна протягом 60 днів, але цей термін можна продовжити ще на 29 днів при зверненні пригашающей країни в найближче відділення Міграційної служби. Термін перебування за візит-візі – 29 днів.
  • Робоча віза (або резидентська) – як зрозуміло вже з назви, потрібна тим, хто зібрався на роботу в ОАЕ. Оформляється або вашим роботодавцем, якщо ви їдете за службовим дорученням, або – у разі якщо ви є власником нерухомості в ОАЕ – компанією, де ви придбали цю саму нерухомість.
  • Службова віза – є одноразовою, видається на запрошення спонсора, в якості якого може виступати тільки зареєстрована в ОАЕ організація. Період перебування – 14 днів, дійсна протягом 60 днів.
  • Багаторазова віза – видається на запрошення спонсора, яким можуть бути лише зареєстровані у ОАЕ організації. Період перебування кожного органічний 14 днями, дійсна протягом 180 днів.

Як оформити візу в ОАЕ

Оформлення візи в ОАЕ через візовий центр Дубая

Якщо у планах вашої подорожі переліт з авіакомпанією Emirates в Дубай/або з пересадкою в Дубаї, то для оформлення візи в ОАЕ без туру можна звернутися в Дубайський візовий центр у Москві, розташований за адресою Павелецкая площа, д. 2, стор 2, або в Санкт-Петербурзі — Невський проспект, д. 90, 2 поверх.

Також, якщо квиток вже заброньовано і ви маєте номером бронювання, ви можете оформити візу в ОАЕ самостійно онлайн і вам навіть не доведеться надавати свій паспорт. Для цього потрібно на сайті авіакомпанії зайти у вкладку «управління бронюванням» і оформити запит не пізніше, ніж за 4 дні до дати перельоту. А краще – ще раніше.

Квитки в Дубай

Звідки Дата вильоту Дата повернення Знайти квиток Вартість

Кувейт

10.08.2017

12.08.2017

Знайти від 7 700

7 700

Манама

26.07.2017

28.07.2017

Знайти від 8 575

8 575

Київ

15.10.2017

21.10.2017

Знайти від 9 836

9 836

Даммам

26.07.2017

29.07.2017

Знайти від 10 312

10 312

Алахса

05.10.2017

09.10.2017

Знайти від 12 687

12 687

Мангалуру

13.08.2017

13.09.2017

Знайти від 12 727

12 727

BAK

05.11.2017

09.11.2017

Знайти від 13 622

13 622

Москва

04.02.2018

16.02.2018

Знайти від 13 682

13 682

Джидда

27.07.2017

29.07.2017

Знайти від 14 437

14 437

Бейрут

31.07.2017

31.07.2017

Знайти від 14 585

14 585

До заявникові пред’являється ряд вимог, необхідних для отримання візи в ОАЕ, потрібно відповідати хоча б одному з них:

За останні 5 років ви здійснили поїздку в Японію, країни Шенгенського союзу, Нову Зеландію, США (яка віза потрібна), Австралію, Канаду або Великобританію (інформація про країну), або ж є володарем діючої візи однієї з перерахованих країн;

Виписка з банку про те, що ваш щорічний дохід складає не менше 400000 крб., або довідку з роботи за останні 6 місяців із зазначенням того, що ваша заробітна плата не нижче 33335 руб.

До дітям пред’являються аналогічні вимоги за винятком того, що замість виписки банківського рахунку достатньо буде спонсорського листа.

Документи, необхідні для візи в ОАЕ без туру:

  • Закордонний паспорт (оригінал), терміном дії не менше 6 місяців на дату подорожі, а також копію сторінки з фото;
  • Якщо в закордонному паспорті (чинному та/або старому) є візи країн, перерахованих вище, необхідні також копії цих сторінок;
  • Одне кольорове фото 4,3х5,5 див, при цьому особа повинна займати не більше 80%;
  • Підтвердження фінансової спроможності (див. вище);
  • Авіаквиток а/к Emirates в обидва кінця: копія та оригінал;
  • Заяву-анкету на візу (якщо кілька осіб, то від кожного, в тому числі і від дітей). Завантажити форму можна тут;
  • Квитанція про оплату візового збору;
  • Підтвердження броні готелю.
  • Розгляд заявки займає зазвичай 3-4 дні, виключаючи вихідні та святкові дні

    Оформлення візи в ОАЕ через візовий центр Абу-Дабі

    Цей варіант підходить вам, якщо ви летите в Абу-Дабі, або робите у цьому місті стиковку з авіакомпанією Etihad Airways. Документи можна подати в візовий центр, розташований за адресою: Москва, вул. Велика Мовчанівка, 30/7.

    Квитки в Абу-Дабі

    Дата вильоту Дата повернення Пересадки Авіакомпанія Знайти квиток

    04.10.2017

    10.10.2017

    Прямий

    Знайти від 22 100

    14.11.2017

    19.11.2017

    1 пересадка

    Знайти від 13 572

    18.12.2017

    15.01.2018

    2 пересадки

    Знайти від 22 360

    Список документів приблизно той же, що і при оформленні в дубайському візовому центрі. За винятком того, що розмір фото становить 3,5х4,3 див., а також потрібні ксерокопії всіх сторінок закордонного паспорта з даними заявника, копія кредитної картки, перекладена на англійську мову довідка з місця роботи (із вказаним стажем, окладом і посадою) разом з випискою з банківського рахунку, і авіаквитки Etihad Airways (оригінал і копія).

    Розгляд заявки також займає зазвичай 3-4 дні

    Віза в Абу-Дабі

    Крім того, візу в ОАЕ можна оформити і через візовий центр країн Азії, розташований за адресою Москва, вулиця П’ятницька, д. 43, стор 3.

    Вам знадобиться:

  • Кольорове фото (електронна копія jpeg, 200-400х257-514 пікс.);
  • Авіаквитки, або електронне підтвердження броні авіаквитки;
  • Кольорова копія розвороту закордонного паспорта з фото і даними заявника;
  • Заповнена анкета або опитувальний лист (можна завантажити на сайті візового центру);
  • Довідку з місця роботи на англ. яз. із зазначенням окладу не менше 30000 руб./виписку з банківського рахунку за 6 міс. з оборотом не менше 10000 дол./копія розвороту закордонного паспорта з шенгенської або британської або американської візою не старше 5 років;
  • Дівчатам молодше 25 років без супроводу заставу 15000 руб. (повертається після виїзду з ОАЕ).
  • Наприкінці минулого року до авіакомпаніям Etihad Airways і Emirates приєдналася також Qatar Airways. Тому, якщо ви плануєте летіти саме рейсом Qatar Airways, оформити візу онлайн можна також через цю авіакомпанію тут. А в травні 2013 р. авіакомпанія FlyDubai також оголосила про можливість спрощеного отримання візи в ОАЕ.

    Якщо ви не летите ні з однією з перерахованих авіакомпаній, в якості спонсора для отримання візи в ОАЕ без туру може виступати готель. Для чого вам доведеться спочатку підшукати готель, що пропонує відповідний сервіс (зазвичай 4-5 зіркові), а потім домовитися про оплату застави від невиїзду та ін.