Як підібрати оригінальний подарунок.


Як підібрати оригінальний подарунок.

Вибір корпоративного подарунка мінімум 1 – 2 рази на рік перетворюється на справжній головний біль для топ – менеджера, маркетингових та PR – департаментів компаній. Продуманий подарунок скаже партнера, що ваша компанія сильна стратегією і креативом. А даремний і не оригінальний подарунок покаже зворотне. Який подарунок варто дарувати бізнес – партнерам і клієнтам, щоб нарешті перейти з ними на «ти». Також Ви можете знайти все необхідне на ресурсі печать на чашках в Киеве.
Корпоративний подарунок – один з небагатьох інструментів, здатних в короткий термін і з мінімальними вкладеннями нагадати про себе, а також поліпшити бізнес – відносини з клієнтами, партнерами й ключовими підрядниками. бюджети в основному діляться на три категорії: High, Middle і Low. Але повірте, і за такі гроші можна зробити гідний корпоративний презент. Існує також категорія Exclusive – це подарунки, які повинні підкреслити певний знаковий день в житті компанії або готуються, наприклад, до дня народження генерального директора.
Зазвичай такий подарунок дарується від імені команди і зовсім не обов’язково повинен бути дорогим, скоріше навіть навпаки. У цій категорії цінується не те, скільки грошей було витрачено на презент, а те, що на всіх етапах підготовки були задіяні і залучалися колеги і команда. Подарунком потрібно дати зрозуміти, що команда зробила маленьке диво, або те, що здавалося неможливим. Саме таке рішення в категорії Exclusive буде високо оцінено і прийнято з повагою.