Протягом багатьох сотень років люди задовольнялися тим, що в якості транспорту використовували вози і коней. Але з розширенням торговельних мереж цього стало недостатньо. Виникла потреба у новому транспортному засобі, яке змогло б переміщати людей і вантажі по суші з точки А в точку В, а і С, причому з великою швидкістю, долаючи не одну сотню кілометрів.

Прабатьками сучасних рейок стали лежні, перші згадки про яких датовані XVI століттям. Можливо, їх застосовували й раніше, але не збереглося жодного джерела, який міг би це підтвердити. Це були дерев’яні бруси, викладені у формі колії у вугільних шахтах, рудниках, а також на кам’яних розробках. В упряжці йшла кінь, яка тягне вантаж в чотири рази більше того, що вона могла тягнути по суші. Але зносостійкість лежнів залишала бажати кращого і люди були змушені думати над тим, яким матеріалом можна замінити дерево. У ХVIII столітті з’явилися перші чавунні рейки.

Перша залізниця з’явилася в Англії в 1825 році і довжина її становила близько сорока кілометрів. Призначалася вона для вивозу вугілля з округу Дарлінгтона до порту в місті Стоктон. Там вугілля перевантажували на кораблі і доставляли морем в різні точки світу. Коли люди побачили вперше рухомого залізного коня, вони не могли повірити своїм очам. Невже ця купа металу може переміщатися? Сміливців, які наважилися залізти в цей дивний агрегат, виявилося не так вже й багато. Всередині вагона умови також були далекі від досконалості, але все ж, це диво техніки було оцінено по достоїнству. Адже подолати дев’ятнадцять кілометрів за дві години – нечуване диво! Отже, новини залізничного транспорту дуже швидко розлетілися не тільки Англії, але і стали відомі далеко за її межами.

У Росії також поширилися чутки про це чудо техніки і влади вирішили відрядити кріпосного заводчиків Черепановых, Мирона Юхимовича Демидова, в Англію для того, щоб перейняти досвід. Через рік у Росії з’явився перший паровоз, швидкість якого становила 15 км/годину, що в два рази перевищувало швидкість його попередника, створеного за тридцять років до цього британцем Річардом Тревітіком.

Ще одна новина — в Єгипті, під Суецьким каналом.будуються 6 великих тунелів. Глава адміністрації Мохаб Мамиш повідомив, що це другий великий етап комплексного плану, який обов’язково буде успішно завершено.